Tražite online kreditni zahtjev? Kliknite ovdje i popunite ga odmah!

Prijava
Splitska banka OTP Group

Za svakodnevne poslove platnog prometa stojimo vam na raspolaganju u bilo kojoj poslovnici diljem Hrvatske. Osim u našim poslovnicama, platni promet možete obavljati i u poslovnicama FINA-e. Isto tako, kako biste maksimalno korisno utrošili svoje vrijeme, savjetujemo da koristite naše usluge bankarstva izvan poslovnice.

Bezgotovinsko poslovanje

Bezgotovinska plaćanja mogu se ostvariti:

  • korištenjem usluge internet bankarstva SmartOffice
  • korištenjem usluge MT101
  • podnošenjem naloga u poslovnice Banke
  • podnošenjem naloga u poslovnice FINA-e

Isplate osobnih primanja i ostalih povremenih primanja zaposlenika
Trajni nalozi
Blokade i prisilne naplate

Gotovinski platni promet

Gotovinske transakcije mogu se obavljati na više načina:

  • uplatom / isplatom na blagajni Banke
  • uplatom / isplatom na blagajni FINA-e
  • uplatom u dnevno-noćni trezor
  • isplatom na bankomatima Banke
  • isplatom na bankomatima drugih banaka

HUB3 Univerzalni nalog za plaćanje 

Molimo sve korisnike naloga za prijenos deviza unutar zemlje i inozemstva da umjesto predaje ručno popunjenih naloga u papirnatom obliku, od sada koriste isključivo novi elektronički HUB3 obrazac dostupan na ovoj web-stranici, kojeg je potrebno popuniti na računalu i predati isprintanog.

Ukidanje upotrebe pečata 

Sukladno reformskoj mjeri Vlade RH, od 1.2.2018. Splitska banka u svojoj poslovnoj praksi ukida upotrebu pečata za klijente. Shodno tome, prilikom obavljanja poslova platnog prometa i otvaranja računa više se neće provjeravati ispravnost pečata klijenta, kao niti uspoređivati pečat ukoliko je isti otisnut na deponiranom potpisnom kartonu klijenta u Banci.