Tražite online kreditni zahtjev? Kliknite ovdje i popunite ga odmah!

Prijava
Splitska Banka

SmartOffice je usluga internet bankarstva koja omogućava domaćim poslovnim subjektima vođenje računa i obavljanje bezgotovinskog kunskog i deviznog platnog prometa.

Za korištenje ove usluge potreban je pristup računalu koje ima mogućnost spajanja na internet. Postupak autorizacije korisnika za SmartOfiice uslugu može se izvršiti tokenom ili smart karticom.

Zašto koristiti SmartOffice?

  • izravna komunikaciju sa Splitskom bankom kroz jednostavnu i sigurnu razmjenu poruka
  • pregled stanja i prometa po računima (kunskim, redovnim deviznim)
  • pregled dnevnih, arhivskih izvadaka računa i tekućih najava
  • povoljni uvjeti za obavljanje platnog prometa, visok stupanj zaštite prenesenih podataka
  • plaćanje u kunama pojedinačnim unosom, kreiranjem skupa naloga, slanjem XML (pain001) datoteke 
  • plaćanje u inozemstvo – devizni nalog pojedinačnim unosom ili kreiranjem skupa naloga
  • zadavanje naloga za kupoprodaju deviza po trenutno važećem ili dogovorenom tečaju
  • trenutno provođenje plaćanja na račun drugih sudionika prometa koji imaju otvoren račun u Banci (ne koristi se vanjski sustav)
  • zadavanje platnih naloga unaprijed uz mogućnost opoziva prije datuma izvršenja
  • mogućnost zadavanja trajnih naloga u domaćem i inozemnom platnom prometu
  • pregled plaćanja zadanih SmartOffice internetskim bankarstvom
  • informacije o važećoj tečajnoj listi
  • mogućnost kreiranja predložaka za kunska i inozemna plaćanja
  • mogućnost pohrane podataka o korisnicima platnog prometa
  • mogućnost prilagodbe sustava i prava prema potrebama korisnika

Instalacija

Helpdesk

tel: 021/ 304-581; 021/ 304-582; 021/ 304-584; 091/ 2191-148
e-mail: [email protected]

SmartOffice