Tražite online kreditni zahtjev? Kliknite ovdje i popunite ga odmah!

Prijava

1) Bankomati s trenutnim odobrenjem uplate/pologa gotovine na račun 

Splitska banka je u sklopu svoje bankomatske mreže pustila u rad i 8 BNA (bunch note acceptor) bankomata koji prihvaćaju uplate/polog gotovine od građana i pravnih osoba s trenutnim odobrenjem računa. Tako će sredstva koja klijent uplati biti odmah vidljiva na tekućem ili računu za podmiru dugovanja po kreditnoj kartici klijenta fizičke osobe te na žiro računu pravne osobe. Zahvaljujući najnovijoj tehnici, za uplatu/polog gotovine više nije potrebna kuverta (kao kod depozitnih bankomata) već direktan polog bunta do 50 raznih novčanica (kovanice nisu moguće!) u apoenima od 10, 20, 50, 100, 200, 500 i 1.000 kuna (u jednoj transakciji), koje bankomat odmah samostalno prebroji u roku od 8-10 sekundi, klijent verificira iznos te ga bankomat automatski pripisuje stanju računa klijenta. 

Usluga polaganje gotovine može se realizirati sa sljedećim karticama izdanja Banke:

  • Debitnim karticama fizičkih osoba: Visa Electron i Maestro
  • Odgodnim karticama: Visa Classic, MasterCard Standard, Visa Gold, Visa Platinum 
  • Kreditnim karticama: Visa i MasterCard revolving 
  • Visa Business Electron karticama za pravne osobe 

Dnevni limit uplate s karticom fizičkih osoba je 7.000 HRK i za polaganje gotovine ne naplaćuje se naknada. Dnevni limit uplate s karticom pravnih osoba je 70.000 HRK i naplaćuje se naknada sukladno Tarifi naknada.

Opis procesa automatskog pologa na BNA bankomatu - Uputa za korištenje

  • Klijent se na bankomatu identificira umetanjem kartice i unosom PIN-a. 
  • Na bankomatu postoje dva otvora: jedan za isplatu i drugi za polaganje gotovine.
  • Prilikom polaganja gotovine aktivira se BNA modul u bankomatu koji automatski broji novčanice te ih pohranjuje u privremeni spremnik.
  • Za prebrojane novčanice bankomat iskazuje prebrojani iznos i od korisnika bankomata traži potvrdu iznosa transakcije.
  • Nakon uspješne potvrde transakcije, novčanice se premještaju u kazetu za depozit te se račun fizičke ili pravne osobe automatski odobrava. U protivnom se novac vraća klijentu.
  • Ukoliko bankomat prepozna krivotvorene ili sumnjive novčanice iste se pohranjuju u poseban spremnik.
  • Bankomat može vratiti zgužvane ili loše složene novčanice, u tom slučaju klijenti mogu ponovno pokušati ubaciti iste.
  • Nakon izvršene transakcije klijent dobije potvrdu o izvršenom pologu.
  • Na potvrdi su navedeni podaci: naziv bankomata, broj kartice, datum, vrijeme, br. transakcije i iznos pologa te denominacij

2) Plaćanje uplatnica 2D bar kodom

Usluga plaćanja 2D bar (crtičnim) kodom omogućena je samo za plaćanje računa fizičkih osoba i to bilo kojom karticom Splitske banke (uskoro i karticama drugih banaka!). U jednoj transakciji moguće je provesti najviše 10 uplatnica. Za plaćanje se naplaćuje naknada sukladno Tarifi naknada. Uputa za korištenje

Lokacije BNA bankomata

Reklamacije

  • U slučaju nepravilnosti uočene od strane klijenta isti će kontaktirati poslovnicu.
  • Klijent je obvezan ispuniti standardni obrazac za reklamacije, a isti se šalje Službi za ATM monitoring na e-mail.
  • ATM monitoring preuzima daljnje rješavanje reklamacija u suradnji s poslovnicom.

Postupak polaganja gotovine

  • Umetnite karticu i unesite PIN
  • Odaberite DEPOZIT tipku
  • Upišite iznos uplate
  • Uzmite praznu omotnicu
  • Stavite novčanice u omotnicu (do 50). Veći polozi rade se u više puta.
  • Omotnicu umetnite u otvor za polog
  • Uzmite potvrdu o izvršenom pologu i karticu

Pri umetanju omotnice u otvor za polog na njoj se tiska: naziv bankomata, datum i vrijeme, broj transakcije, broj kartice, broj računa vezanog za karticu i iznos pologa. 
Korištenjem transakcije "uplate" korisnik daje suglasnost komisiji Banke za kontrolu iznosa i knjiženje uplate.

Na račun će biti proknjižen iznos stavljen u omotnicu:

  • s valutom jednakom datumu pologa na tekući ili žiro račun
  • s valutom kontrole iznosa i knjiženja uplate u korist računa za podmiru dugovanja po kreditnoj kartici
  • uplate subotom i u neradne dane knjiže se s valutom prvog radnog dana
  • ako je kartica vezana uz devizni račun, polog će se konvertirati u valutu računa po prodajnom tečaju za devize na dan knjiženja

Usluga omogućuje klijentu raspolaganje sredstvima isti radni dan kad položi sredstva na račun: ako to učini od 8,00 do 14,00 sati, knjiženje se provodi do 15 sati, dok depoziti položeni od 14,00 do 8,00 sati sljedećeg radnog dana knjiže se do 9,00 sati tog dana.

Bankomatske usluge su stalno dostupne. Nakon jednostavnog postupka od par koraka, kojim rukovodi sam bankomat (upit o PIN-u, ...), slijedi jedna od željenih usluga:

  • Informacije o stanju računa.
  • Isplata gotovine VISA karticama Banke
    • dnevna isplata, uz prethodno ispitivanje salda i dozvoljenog prekoračenja po tekućem računu,  je 4.000 kn u 2 ili 4 isplate
    • s vrlo kvalitetnim klijentima moguć je još povoljniji dogovor.
  • Isplata gotovine VISA karticama drugih izdavača
    • dnevna isplata 1.000 kn po transakciji
    • broj dnevnih transakcija i provizije određeni su od strane izdavača kartice.
  • Isplata korisnicima MasterCard, Eurocard, Maestro, Cirrus, American Express
  • Za naše klijente kupnja GSM bonova (T-Mobile, VIP, Tomato, Tele2 ).
    Potvrda prikazuje vrijednost bona i novi kod za nadoplatu računa.
  • Polaganje gotovine (depozita).

UPUTA ZA KORIŠTENJE BANKOMATA