Prijava
Splitska banka OTP Group

SmartBizz je novo internetsko bankarstvo Splitske banke za poslovne korisnike. Omogućava vođenje računa i obavljanje bezgotovinskog kunskog i deviznog platnog prometa. Za korištenje SmartBizza potreban Vam je samo pristup računalu s kojeg imate mogućnost internetskog spajanja kako bi obavili autorizaciju tokenom, Smart karticom ili čitačem za Smart karticu.

Pri prijavi u SmartBizz:

  • Imate mogućnost odabira jezika aplikacije: hrvatski /engleski
  • Možete izabrati funkcionalnosti aplikacije koje želite imati na početnoj stranici
  • Aplikaciju možete koristiti istovremeno za više tvrtki u kojima imate prava. Prava mogu biti različita za svaku pojedinu tvrtku, a uređaj za identifikaciju i korisničko ime je isto
  • Možete izabrati preferirani račun, format izvoda, sigurnosnu sliku
  • Dostupni su podaci o korisniku koje imate mogućnost mijenjati  

SmartBizz vam omogućava:

  • Pregled stanja, prometa, prekoračenja i svih detalja po računu
  • Pregled i preuzimanje izvoda po računu u formatima: PDF, CAMT.053, HUB, MT940
  • Pregled i preuzimanje R1 računa u PDF formatu
  • Pregled i otvaranje novih oročenih depozita
  • Informacije o tečajnoj listi
  • Informacije o bankovnim naknadama za proizvode i usluge
  • Unos i upravljanje primateljima/predlošcima plaćanja
  • Zadavanje i provođenje naloga za plaćanje u domaćem (unutar i izvan Banke) i inozemnom platnom prometu
  • Zadavanje i provođenje naloga za prijenos sredstava unutar računa iste tvrtke 
  • Zadavanje i provođenje naloga za prijenos i konverziju (kupoprodaju) deviza unutar računa iste tvrtke po standardnom ili ugovorenom tečaju
  • Zadavanje i provođenje naloga za isplatu gotovine
  • Uvoz datoteka za plaćanje u formatu PAIN.001 ili u CSV formatu kojeg korisnik sam definira
  • Uvoz primatelja plaćanja u CSV formatu kojeg definira sam korisnik
  • Izvoz u CSV format kojeg definira sam korisnik: promet po računu, primatelje i predloške plaćanja
  • Pregled po karticama: rezervacija, transakcija i izvoda debitnih i kartica s odgodom plaćanja
  • Pregled obveza: aktivnih globalnih linija, kredita, garancija i akreditiva

SmartBizz komunikacija:

  • S korisničkom podrškom možete komunicirati slanjem i primanjem poruka
  • Korisnik također može izabrati obavijesti na e-mail ili putem poruka na SmartBizz -  o prihvaćenom plaćanju, uspješno provedenom plaćanju, odbijenom plaćanju,  plaćanju na čekanju, dolaznom plaćanju, uspješnom ili neuspješnom preuzimanju datoteka, uspješnoj prijavi, neuspješnom pokušaju prijave, blokiranoj usluzi, dospijeću depozita

Video upute