Prijava
Splitska Banka

Skloniji ste obaviti kupnju u samo nekoliko klikova? Uz najbrži način kupnje, ipak pripazite i na sigurnost kupnje i plaćanja putem interneta te na to da vam željena roba i stigne na vašu adresu. Prije no što krenete u ovaj zanimljiv svijet, pročitajte naše savjete:

Kartice Splitske banke možete koristiti u cijelom svijetu, međutim ukoliko putujete izvan Europe i namjeravate koristiti karticu Splitske banke preporučamo vam da nam najavite svoje putovanje. 

Opći savjeti za sigurno korištenje kartica:
• Nakon primitka kartice od Splitske banke: • potpišite se na za to predviđenom mjestu tj. na poleđinu kartice
• sačuvajte telefonske brojeve Banke s poleđine kartice za slučaj pravovremene prijave krađe/gubitka/ zlouporabe kartice 

• Pridržavajte se Općih uvjeta za izdavanje kartica Splitske banke koje ste prihvatili prilikom izdavanja kartice.
• S karticom treba postupati kao s gotovinom, ne preporučamo ostavljati ih na javno dostupnim mjestima (npr. u automobilu, garderobi, hotelskoj sobi, restoranu itd.) ili predavati trećim osobama bez vašeg nadzora (pri plaćanju karticu držati kod sebe, unutar vidokruga).
• Za lakšu kontrolu troškova koje ste učinili karticom obavezno zadržite potvrde o obavljenim transakcijama te redovno koristite raspoložive usluge banke (pregled izvoda s računa, provjera stanja računa putem bankomata, internetskog i mobilnog bankarstva).
• U slučaju gubitka kartice ili vam kartica bude ukradena što prije obavijestite Splitsku banku radi blokade iste ili karticu samostalno blokirajte koristeći usluge internetskog ili mobilnog bankarstva te o istom obavezno obavijestite Splitsku banku.
• U slučaju sumnje na neovlaštenu uporabu vaše kartice ili kartičnih podataka, što prije obavijestite Splitsku banku radi blokade kartice ili istu samostalno blokirajte koristeći usluge internetskog ili mobilnog bankarstva te o istom obavezno informirajte Splitsku banku.
• Savjetujemo posebno obratite pažnju kada vam istječe kartica te obavijestite Banku ako vam nova kartica nije stigla na vrijeme, a staru karticu kojoj je istekao rok valjanosti obavezno prerežite preko magnetske trake i čipa te fizički uništite.

     

    Savjeti za sigurnost korištenje kartica na internetu:
    • Prije same internetske kupovine: 
     • provjerite da imate instaliran najnoviji antivirusni program i sve sigurnosne zakrpe, te da vaše računalo nije zaraženo virusima i slično. 
     • provjerite sigurnost webstranice koju posjećujete provjerom webadrese trgovca koja bi trebala započinjati s „https://“ gdje “s” znači “siguran” te svakako proučite iskustva kupaca koji su ranije kupovali na webstranici koju posjećujete 
     • provjerite uvjete poslovanja internetske trgovine, dakle uvjete poslovanja, plaćanja, dostave, otkazivanja, reklamacija i povrata 

    • Web -stranicu trgovca kojeg posjećujete unesite direktno u internetski preglednik.

    • Savjetujemo ne pratiti poveznice koje se pojavljuju na društvenim mrežama i u e-mail-ovima koje primate jer vas mogu dovesti do lažne stranice koja će od vas tražiti povjerljive kartične podatke. Također nemojte odgovarati na e-mail-ove koji od vas zahtijevaju unos ili slanje kartičnih podataka budući Splitska banka ili stvarni internetski trgovci takve podatke nikada neće tražiti od vas putem e-mail-a. U slučaju primitka takvih e-mail-ova odmah obavijestite Splitsku banku. Povjerljivi kartični podaci su 16 znamenkasti broj kartice, datum isteka kartice, troznamenkasti kontrolni broj kartice, PIN brojevi vezani za karticu i jednokratna SMS šifra za 3D Secure Internet transakcije. Čuvajte ove podatke i nemojte ih dijeliti osim ako niste sigurni u stranice Internet trgovine.
    • Obratite posebnu pozornost pri preuzimanju bilo kakvih dokumenata s Interneta te prilikom otvaranja privitaka primljenih e-mail-om.
    • Kartične podatke nikada ne unosite na javnim ili dijeljenim računalima.
    • Nemojte se zaboraviti odjaviti nakon obavljene kupovine te sačuvajte e-mail s potvrdom kao dokaz kupovine.
    • Korištenje servisa za plaćanje na internetu (kao što su PayPal, Google Checkout i drugi) podliježe Uvjetima i pravilima korištenja servisa, stoga preporučamo korisnicima prije korištenja takvih servisa detaljno proučiti i provjeriti sve Uvjete i pravila korištenja usluga. Za sve nejasnoće vezane uz korištenje samih usluga, pogrešno obrađene ili neautorizirane transakcije korisnici se trebaju obratiti direktno pružatelju usluga.
    • Usluge pretplata koje su ugovorene na internetu korisnik otkazuje prema uvjetima koji su navedeni na stranicama pružatelja usluge. U slučaju da korisnik ne može otkazati pretplatu u kontaktu s trgovcem/pružateljem usluge, npr. stranica više ne postoji ili pružatelj usluge odbija uvažiti korisnikov zahtjev, korisnik se može obratiti Banci za pomoć te u tom slučaju treba priložiti i zahtjev o otkazivanju usluge koji je prethodno bio poslan trgovcu/pružatelju usluge te svu ostalu korespondenciju s pružateljem usluge.

    • Prilikom kupovine u trgovini:

    • provjerite je li trošak koji ste ostvarili jednak iznosu koji će teretiti karticu
    • nemojte dozvoliti nekome drugome koristiti vašu karticu za obavljanje transakcija i karticu nikada ne ostavljajte bez nadzora
    • zaklonite tipkovnicu prilikom unosa PIN-a • obavezno zapamtite PIN te ga nemojte nigdje čuvati zapisanog
    • PIN je tajni broj koji se koristi za autentikaciju usluga na bankomatima i prodajnim mjestima i niste ga dužni reći nikome, dakle niti djelatnicima Splitske banke, Policije niti bilo kojoj drugoj (službenoj) osobi. Splitska banka vas nikada neće tražiti vaš PIN
    • provjerite je li kartica koja vam je vraćena nakon kupovine zaista vaša 

    • Prilikom korištenja bankomata:
    • prije umetanja kartice u bankomat obavite vizualnu kontrolu bankomata
    • ako ugledate sumnjive uređaje na bankomatu nemojte ih pokušati izvaditi niti koristiti bankomat već obavijestite Splitsku banku i/ili Policiju
    • ako u blizini bankomata uočite sumnjive osobe nemojte koristiti bankomat. Tijekom obavljanja transakcija na bankomatu nemojte dopustiti da vas bilo tko ometa ili „dobronamjerno pokuša pomoći“. U slučaju da vam bankomat zadrži karticu obavijestite Splitsku banku
    • zaklonite tipkovnicu prilikom unosa PIN-a
    • obavezno zapamtite PIN te ga nemojte nigdje čuvati zapisanog
    • PIN je tajni broj koji se koristi za autentikaciju usluga na bankomatima i prodajnim mjestima i niste ga dužni reći nikome, dakle niti djelatnicima Splitske banke, Policije niti bilo kojoj drugoj (službenoj) osobi. Splitska banka Vas nikada neće tražiti Vaš PIN
    • u slučaju sumnje da je netko doznao Vaš PIN i/ili broj kartice ili neovlašteno koristio vašu karticu, što prije obavijestite Splitsku banku radi blokade iste ili karticu samostalno blokirajte koristeći usluge internetskog ili mobilnog bankarstva, te o istom obavezno informirajte Splitsku banku

    U posljednje vrijeme na stranicama društvenih mreža pojavili su se oglasi koji privlače potencijalne kupce na povoljnu kupnju različite brendirane robe (obuće, odjeće i drugih predmeta), najčešće istaknuti po posebno povoljnim uvjetima. Upozoravamo kako se radi o lažnim stranicama koje ne bi trebali posjećivati budući služe za prikupljanje osobnih podataka i podataka o kartici, dok kupci robu za koju misle da su je naručili u pravilu ne dobivaju.

    Dodatno, ti isti podaci mogu se koristiti za plaćanje na drugim internetskim trgovinama, pri čemu korisnici tek naknadno uočavaju da su njihovi računi terećeni za transakcije koje nisu obavili oni.

    Detaljnije informacije možete pronaći u objavi Hrvatske Udruge Banaka te web-stranici sigurnostnainternetu.hr